Viikko sitten alkanut flunssa ei ota talttuakseen. Olen viikolla ollut töissä lähes kuolleena. Parina yönä yöunet jäivät 3-4 tuntiin tukkoisen olon, nuhan tai kuumeisen olon takia. Ohjaamistani jumpista piti peruuttaa peräti kolme. :/ 

Tänään lauantaina olen levännyt ja oleillut sekä torkkunut pitkin päivää. Nyt sunnuntainpäivän puolella olenkin täysin virkku. Kello on yksi yöllä ja mulla paistuu suklaakakku uunissa :D  Toivon, että onnistuu sillä anoppi tulee ehkä huomenna käymään... 

Mun projekti vaatteiden ostolakon osalta on hyvissä voimissa. Muu ostaminen sitten taas ei. Tuossa kun kärvistelin alkuviikosta flunssani kanssa, huomasin että olen rypistynyt ja rumentunut ihan kauheasti. Muistin sitten että olen laiminlyönnyt mm. sy- voiteen käytön ja näinkin Avonin kuvastossa ihmevoiteen jolla saa ne kamalat pussisilmät ja tummat varjot silmien alta pois. Ja niinkuin jokainen tietää on netin kautta helppo tilailla, klik ja klik vaan... ja mähän tilasin... tuli tilattua shampoota ja hoitoainetta, suihkugeeliä ja  kylpyvaahtoa (?), sitä ja tätä ja vielä tuota. Hurjaa... eikä mulla olisi vara ollut tilailla yhtään mitään. 

Taloustilanne on ERITTÄIN huono. Viikossa meni tili joka tuli. Laskuja oli yli tonnin edestä, pari- kolme kauppareissua, bensaa autoon, pojalle peli ja viikkoraha ja siinä se sitten olikin... kituajat tulossa taas seuraavaksi kolmeksi viikoksi.. Jotain tolkkua tähän hommaan pitäisi saada! Ne laskut on kyllä suht vakio vaikka nyt olikin pari ylimääräistä laskua mukana.

Lehtitilauksiin sorruin syksyllä, koska menin vastaamaan lehtimyyjän soittoon ja en osaa sanoa ei... nyt peruin lehtiä, mutta osassa on vielä laskuja maksamatta.  Puoliso minulla kyllä  on, mutta ei hänenkään tilanne ole yhtään sen helpompi, joten älkää ajatelkokaan, että hän minua rahoittaisi. ( on toki sitä tehnyt ja usein) 

Ilouutinen on ollut se, että työnantaja tulee vastaan talvitamineiden hankinnassa. :) Mä haluan itselleni kunnon kengät joilla tarkenee lasten kanssa seisoa vaikka jääkasassa ilman, että varpaat on koko ajan kohmeessa. Tuskin mä niitä saan tuolla työnantajan sponsorirahalla, mutta EHKÄ saan ostettua sen avulla kunnon popot . Olisin muuten mennyt tämän talven ilman kunnon kenkiä, mutta tämä mahdollisti talvikenkien oston. Harvinaista herkkua tämmöinen sponssaaminen.. ihan eka kerta tässä työssäni. Edellinen työnantaja välillä jotenkin muistikin... 

Flunssaan palatakseni, on kurkku edelleen karhea ja hieman kipeä. Niistäminen toi herra Herpeksenkin taas nenänpieleen ja kaulan imusolmuke on turvoksissa ja arka. Tuo johtunee herpeksen aktivoitumisesta. 

Jään odottelemaan kakun kypsymistä. Ohjeen mukaisesti kun paistan niin sen pitäisi olla valmis klo 1.45. 

Palaillaan taas!