Lokakuun puolivälissä mennään. Mun PROJEKTI on pitänyt :D Johtunee myös siitä, ettei ole ollut millä ostaa mitään.

Kiva höpötellä näin itsekseen ja lukea näitä sitten joskus vuosia myöhemmin. Mä olen sitten säästänyt rahaa vaikka se ei missään vielä näy. Lopetin nimittäin Ruutu+ palvelun, Aition sekä Netflixistä maksan vain yhden ruudun katsomisesta. Lisäksi lakkautin lehtitilaukset sillä en mä niitä edes ehdi lukemaan, samoin irtisanoin musiikkilupani enkä ohjaa yhtään jumppaa enää omiin nimiini. Se on vaan ollut tappiollista koko ajan. Edelleen kyllä ostan lailliset musiikit tunneille joita ohjaan, koska se on vaan tehtävä niin. En mä rikollinenkaan halua olla.  Mun bonustyöt eli jumpanohjaukset joista sitten tulee hieman lisäliksaa tuottavat tässä kuussa eka kertaa euroja mun tilille. Hyvä niin, sillä tilipäivä menee samalla tyylillä, kuin aina eli tili tuli, tili meni... 

Joskus miettinyt, että kun on töitä tehynyt 18 vuotiaasta saakka.. ja näin 10 v ennen eläkeikää on vain velkaa jäljellä, ei yhtään säästöjä, niin missä kohtaan mä olen mennyt pahasti hakoteille??? Ei ole omaisuuttakaan... ei makaa tilillä rahaa jne.  

Nyt lähden ohjasuhommini taas. Palailen, kun jaksan tänne.