Kauhean väsynyt aamusta, iltapäivästä ja illasta. Ei niinkuin mikään nappaa. 

Viikonloppuna olisi kuitenkin tiedossa laivareissu. Maksanut liikaa, mutta uskon se olevan hintansa väärti. Pientä ongelmaa tuottaa minun rahattomuus... mitään en reissulta voi ostaa. .. sunnuntaina ruoat kuuluu ohjelmaan, mutta lauantain illaksi taidan ottaa eväät vaan kotoa mukaan.  

Sen olen nyt pyhästi päättänyt, että mitään ohjelmaa en itselleni enää järkkää. Ne jotka on nyt jo ostettu, kuten lippu Juha Tapion keikalle saa olla, mutta kaikki muu saa jäädä.  Jumpat tietty pidän, koska se on mun ns. bonustyö. Niistä saan pientä lisäansioita mun pienen palkan päälle. 

Joulukin on tulossa ja lahjoja pitäisi alkaa miettimään. Sitä virhettä en halua tehdä, että tilaan ne netistä ja maksan niitä sitten seuraavan vuoden. Ei siis mitään järkeä siinä. 

Vaatekaapin siivous järkytti. Vaatteita siellä ja vaatteita täällä... ne ei varmaan lopu kymmeneen vuoteen... Mulla olisi yhden saapikaatkin joita en ole edes käyttänyt kertaakaan. Maksoin niistä silloin 70e ja ne piti laittaa pikkujouluihin, mutta jäi laittamatta, koska eivät sopineet mun mekkoon.. olen miettinyt, jos möisin ne, mutta sitten jos taas tarvin sellaisia kenkiä jossain, niin joutuisin ostamaan tilalle toiset. Toistaiseksi ne ovat kaapissa. Icebugit on myös kaapissa, joita en ole käyttänyt kuin kerran ja pinkit nilkkurit samoin, niitä sentään on jokunen kerta käytetty. Tuskin kukaan muu vähävarainen ostaa kenkiä käyttämättä niitä?