Siinä mielessä olen onnistunut, etten ole yhtään vaatetta itselleni hommannut. MUTTA nyt tulee se iso MUTTA... Poika tarvitsi puhelimen. No mä ostin sen, mutta minkähintaisen? Aivan törkeän kalliin ja maksan sen sitten osamaksulla pois. :/ Eli tiukemmaksi vaan talous menee... sitten se iso MUTTA... tätä en kehtaa kirjoittaa kuin tänne... Mua on kauan kiehtonut Antti Heikkilä ja hänen opit. Hänellä on terveyssivustokin siis sellainen jossa on vuosimaksu. Sitä olen katsellut usein... miettinyt että liittyiskö... nyt kun siellä on se helppo osamaksu osiokin. No yksi yö viikko sitten selailin sitä taas.. olin syönyt herkkuja niin, että olo oli muuta kuin kovin kiva... päätin aloittaa kuntokuurin ruokavaliossakin ja jättää kaikki sokerit pois. Olin niin päättäväinen että tämä onnistuu nyt ja klik ja klik.. huomasin olevan Heikkilän klubin jäsen... Osamaksulla siis... onhan siellä kaikkea kivaa ja hyödyllistä minulle.. mutta kun ei ole rahaa ostella itselle niitä ruokiakaan... ei ne ruoat nyt tavallista ruokaa kummempia ole, mutta kun teen työssääni lounaan asiakkailleni ja samalla siinä tulee tehtyä perheellekin , niin syön sitä samaa... ja vähän muutakin päälle. Tänään on mennyt hieman karkkia taas... Nuo netin osamaksu jutut on mulle suuri kompastuskivi. Saisikohan ne jotenkin estettyä itseltä? Siis niin etten mä vaan voisi ostaa niin mitään? Seuraavaksi joudun ostamaan pojalle vaatetta.. ja kun ei ole ylimääräistä niin taas tilaan netistä ja osamaksulla. :/ Tilillä kymppi ja tilipäivän 10 päivää... ei hyvältä näytä. Tekisi mieli itkeä,mutta sanon vaan, että hyvää yötä.